Αρχική σελίδα    |     Προσθήκη οδηγού    |     Κάλεσε φίλους    |     Γίνε μέλος    |     Διαφημιστείτε    |     Αναζήτηση Ξενοδοχείου

Όνομα χρήστη
Κωδικός
Απομνημόνευση κωδικού
    Ξέχασες τον κωδικό σου;

Επιλογές
Κατηγορίες
Συναφείς προορισμοί
Επιπλέον προορισμοί από τον χρήστη ΚΕΛΕΣΟΣ
Follow travelplorer on Twitter

Ταξιδιωτικός oδηγός για ΛΟΥΚΕΡΝΗ

προστέθηκε από ΚΕΛΕΣΟΣ ,ηλικία 42
Ήπειρος: Ευρώπη
Χώρα:     Ελβετία
Θες να προσθέσεις κάτι άλλο;
Γράψε την δικιά σου εμπειρία εδώ!
 Μοιράσου το

Πληροφορίες
  Κλίμα - Πότε να πάτε   Πρόγνωση καιρού

Εμείς πήγαμε 20 Μαρτίου και όταν φτάσαμε τα βρήκαμε όλα χιονισμένα,το κρύο όμως ήταν υποφερτό.Για καλη μας τύχη τις 4 από τις 5 μέρες που καθίσαμε είχε ήλιο.Μόνο μία μέρα μας τα χάλασε ο καίρος.Βέβαια χοντρά ρούχα τέτοια περίοδο είναι απαραίτητα όπως και η ομπρέλα γιατί ο καιρος μπορέι να αλλάξει ξαφνικά.Πάντως θα προτιμούσαμε να ξαναπάμε κατά τον Μάιο όπου θα μπορούσες να πιείς τις μπυρίτσες σου μπροστά στην λίμνη και να απολαύσεις περισσότερο αυτο το υπέροχο μέρος.
  Τοποθεσία

Είναι η μεγαλύτερη πόλη της κεντρικής Ελβετίας.Βρίσκεται σε τέτοιο σήμειο που νομίζεις οτί όλες οι αποστάσεις από τα βόρεια,ανατολικά,δυτικά και νότια σύνορα της χώρας είναι ίδια.Έχει περίπου 65.000 κατοίκους.
  Πώς να φτάσετε   Χάρτης

Μπορείς να πάς στην Λουκέρνη αεροπορικώς από Θεσσαλονίκη- (που πήγαμε εμείς) Ζυρίχη.Έχει απευθείας πτήσεις η swiss.Εμείς πήγαμε με την MALEV μέσο Βουδαπέστης.Μου είχαν στείλει στο email μου προσφορά για Ζυρίχη 124,00 μετ επιστροφής το άτομο.Καταλαβαίνετε βέβαια ότι το έκλεισα αμέσως.Από εκέι μπορέις να πάς με τρένο που κάνει περίπου 1 ώρα.Εμείς νοικιάσαμε αυτοκίνητο από το αεροδρόμιο της Ζυρίχης,γιατί είχαμε σκοπό να γυρίσουμε και άλλα μέρη.Είναι περίπου 60 χλμ. η απόσταση Λουκέρνης-Ζυρίχης.Οι οδικοί δρόμοι είναι πολύ καλοί.Καλό θα είναι όσοι πάτε με αυτοκίνητο ή νοικιάσετε να έχετε gps γιατί οι πινακίδες στην Ελβετία είναι ένα θέμα.
  Μετακινήσεις

Όσοι πάνε στην Λουκέρνη με τρένο δεν θα δυσκολευτούνε να πάνε στον τελικό τους προορισμό,γιατί η αποστάσεις ειναί σχετικά μικρές.Υπάρχει βέβαια και το λεωφορείο που από αυτά που είδαμε είναι στην ώρα τους πάντα,αλλά και ταχι για να εξυπηρετηθείτε από τα τρένα.Για αυτούς που θα πάνε με αυτοκίνητο όπως εμείς σας προτείνω το συγκεκριμένο πάρκινγκ PARKHAUS KESSELTURN LUCERNE(burgerstrasse 20).Ήταν το φτηνότερο με διαφορά πάρκινγκ 85ελβ.φράγκα(περίπου 60ε αν θυμάμαι καλα την αναλογία)για 5 μέρες.Μην ψάχνετε για πάρκινγκ στην Λουκέρνη,δεν θα βρείτε ΠΟΤΕ!!!Πάντως ο καλύτερος τρόπος για την Λουκέρνη είναι τα ίδια μας τα πόδια.Γυρίστε την,είναι μαγευτική!
  Χρήμα

Το επίσημο νόμισμα είναι το Ελβετικό φράγκο.Η αναλογία τότε ήταν περίπου 1ε-1.45ελβ.φρ.Εμείς κάναμε συνάλλαγμα από Ελλάδα.Όταν χρειάστηκε έκανα συνάλλαγμα στη Λουκέρνη,δεν είχε διαφορά η αναλογία με αυτη που είχα κάνει στην Ελλάδα.Συνάλλαγμα έκανα στα SUPER MARKET COOP.Μην το φοβηθείτε επειδή είναι market.Είχε καλύτερες ισοτιμίες.
  Επικοινωνία

Η διάλεκτος τους είναι Γερμανοελβετική λόγο του μέρους και του καντονιού στο οποίο ανήκει η Λουκέρνη.Πάντως μιλάνε οι περισσότεροι Αγγλικά και δεν θα έχετε απολύτως κανένα πρόβλημα.
  Αφού φτάσετε

Η Λουκέρνη έχει αρκετά ξενοδοχεία γύρω απο την λιμνή.Δεν ξέρω σε περίοδο αιχμής αν βρίσκεις εύκολα δωμάτιο,πάντως εκέινη την περίοδο έβρισκες άνετα ακόμα και αν δεν είχες κλείσει.Εμείς είχαμε κλείσει 2 μήνες πριν για σίγουρα.Το ξενοδοχείο που μείναμε ήταν το ZUM WEISSEN KREUZ. Ήταν σε πολύ καλή τοποθεσία,στον πεζόδρομο δεύτερο κτήριο πίσω ακριβώς απο την λίμνη.Ήταν πολύ όμορφο,καθαρό,πολύ καλό πρωινό στο εστιατόριο τους στη είσοδο.Το Κλείσαμε σε ελβετικά φράγκα σε αναλογία περίπου 82,00ε σχετικά καλά για Ελβετία.Το αρνητικό ομώς ήταν ότι την τελευταία μέρα της πληρωμής μου χρεώσαν την πιστωτική σε ελβετικά φράγκα η οποία είχε διαφορά με αυτά που είχαμε κλείσει μέσω internet.Το κακό ήταν ότι είχα μαζέψει όλα τα χαρτιά μου στη βαλίτσα γιατί είχαμε αργήσει και θα χάναμε το αεροπλάνο και από το άγχος να φύγουμε δεν είδα την διαφορά.Τελικά όταν ήρθε η χρέωση της πιστωτικής ήταν παραπάνω κατά 8ε πέριπου την ημέρα.Προσέξτε το αυτό.
  Φαγητό

Φάγαμε 1 βράδυ στο εστιατόριο του ξενοδοχείου το οποίο είχε καλό φαγητό αν και τσιμπημένο.Μπροστά από την λίμνη δοκιμάσαμε πίτσα στο MOSTROSE αν δεν κάνω λάθος,αλλά τίποτα ιδιαίτερο.Εκεί που πάθαμε πλάκα ήταν στο RATHAUS ακριβώς μπροστά στη λίμνη.ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΠΥΡΑ από τις καλύτερες που έχω πιεί ποτέ,να τις σερβίρουν μέσα από καζάνια που είναι πίσω από το μπάρ.Φαντάζεστε οτι κάθε βράδυ είχαμε πάρτι!Δική τους παραγωγή ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.Δοκιμάστε και το φαγητό που έχει το συγκεκριμένο μαγαζί και περισσότερο λουκάνικα δικά τους σε συνδιασμό με μπύρα ΠΑΝΤΑ.
  Διασκέδαση

Έχει μπαράκια και καφετέριες και κατά μήκος της λίμνης αλλά και μέσα στην αγορά(παλιά πόλη) αλλά και από την άλλη μεριά προς τον termini.Μερικά είναι πολύ όμορφα,φιλικά για να πιείς το κρασάκι σου.Απλά εκείνο τον καιρό δεν είναι τουριστική περίοδος και τα περισσότερα δεν είχαν κόσμο.
  Δραστηριότητες
  Ελεύθερος χρόνος

Να προσπαθήσετε να πάτε παντού.Είναι φανταστική,γαλήνια.Να περπατήσετε την γέφυρα του παρεκλησίου,την κεντρική αγορά(παλιά πόλη) και τα κάθετα στενά της,το συνεδριακό και πολιτιστικό κέντρο της.Το βράδυ κάντε ένα ρομαντικό περίπατο κατά μήκος της λίμνης πίσω από το καζίνο και επιστρέψτε από την πάνω πλεύρα και θαυμάστε τις ακριβές βιτρίνες της Λουκέρνης.
  Ψώνια

Στην παλιά πόλη έχει πολλά μαγαζιά με σουβενίρ,αλλά και πολλά μαγαζιά με ρούχα τα οποία έχουν τις ίδιες τιμές με την Ελλάδα.Εμείς πάντως πήραμε πάρα πολλές Ελβετικές σοκολάτες από τα coop τα οποία τις είχανε πολύ καλές τιμές.
  Αξιοθέατα
  Εκκλησίες και Μονές

Να δείτε και να περπατήσετε την γέφυρα του παρεκλησίου φυσίκα,το παρεκλήσιο του Αγίου Πέτρου και το δημαρχείο.
  Μουσεία

Υπάρχει το μουσείο μεταφορών στο οποίο τελικά δεν καταφέραμε να πάμε γιατί το μάθαμε αργά.Ακούσαμε ότι αξίζει τον κόπο να πάς όπως και το μουσείο του ΠΙΚΑΣΟ το οποίο είναι ανοικτό εκέινη την περίοδο λίγες ώρες.Νομίζω μέχρι τίς 4.Στο τσάφ το προλάβαμε.
  Διαδρομές
  Εντός

Εντυπώσεις
Θα ξαναπηγαίναμε σίγουρα έστω και για ένα βράδυ.Είναι τόσο όμορφη και τυχεροί εκείνοι που μένουν στο μέρος αυτό.

Ήπειρος Χώρα
Προορισμός

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων     |     Ποιοι είμαστε     |     Επικοινώνησε μαζί μας     |     Όροι Χρήσης     |     TravelPlorer mobile