Αρχική σελίδα    |     Προσθήκη οδηγού    |     Κάλεσε φίλους    |     Γίνε μέλος    |     Διαφημιστείτε    |     Αναζήτηση Ξενοδοχείου

Όνομα χρήστη
Κωδικός
Απομνημόνευση κωδικού
    Ξέχασες τον κωδικό σου;

Επιλογές
Κατηγορίες
Συναφείς προορισμοί
Επιπλέον προορισμοί από τον χρήστη ΚΕΛΕΣΟΣ
Follow travelplorer on Twitter

Ταξιδιωτικός oδηγός για ΖΥΡΙΧΗ

προστέθηκε από ΚΕΛΕΣΟΣ ,ηλικία 42
Ήπειρος: Ευρώπη
Χώρα:     Ελβετία
Θες να προσθέσεις κάτι άλλο;
Γράψε την δικιά σου εμπειρία εδώ!
 Μοιράσου το

Πληροφορίες
  Κλίμα - Πότε να πάτε   Πρόγνωση καιρού

Εμείς πήγαμε γύρω στίς 20 Μαρτίου.Την ημέρα της επίσκεψης μας γιατί μέναμε Λουκέρνη είχε σχετικά καλό καιρό,με κρύο βέβαια αλλά ήταν υποφερτό.Αν ξαναπηγαίναμε θα διαλέγαμε να πάμε κατά τον Ιούνιο.Πιστεύουμε ότι εκείνη την περίοδο θα είναι υπέροχα με τα σκάφη και τα κότερα να πηγαινοέρχονται στη λίμνη.
  Τοποθεσία

Η Ζυρίχη βρίσκεται στη βόρεια Ελβετία,σχετικά κοντά με τα σύνορα της Γερμανίας, είναι το οικονομικό κέντρο της Ελβετίας και όχι μόνο.
  Πώς να φτάσετε   Χάρτης

Μπορείς να πάς Ζυρίχη αεροπορικώς από Θεσσαλονίκη.Έχει απευθείας πτήσεις η swiss.Εμείς πήγαμε με την MALEV μέσο Βουδαπέστης.Μου είχαν στείλει στο email μου προσφορά για Ζυρίχη 124,00 μετ επιστροφής το άτομο.Καταλαβαίνετε βέβαια ότι το έκλεισα αμέσως.Από εκέι μπορέις να πάς με τρένο στο κέντρο της πόλης που κάνει περίπου 10 λεπτά.Εμείς νοικιάσαμε αυτοκίνητο από το αεροδρόμιο της Ζυρίχης,γιατί είχαμε σκοπό να γυρίσουμε και άλλα μέρη.
  Μετακινήσεις

Το κέντρο της Ζυρίχης μπορείς άνετα να το γυρίσεις με τα πόδια.Σε τράμ δεν ανεβήκαμε για να σας δώσουμε πληροφορίες,αλλά από ότι είδαμε είναι πάντα στην ώρα τους.Σχετικά με το πάρκιγκ του αυτοκινήτου είναι ένα θέμα στη Ζυρίχη.Η εξωτερικές θέσεις στάθμευσης είναι μέχρι 2ώρες το ανώτερο,οι έλεγχοι συχνοί και τα κλειστά μεγάλα πάρκινγκ άφαντα.Είναι καλύτερα να παρκάρετε λίγο απομακρυσμένα από το κέντρο και να μετακινηθείτε με τράμ.
  Χρήμα

Το επίσημο νόμισμα είναι το Ελβετικό φράγκο.Η αναλογία τότε ήταν περίπου 1ε-1.45ελβ.φρ.Εμείς κάναμε συνάλλαγμα από Ελλάδα.Όταν χρειάστηκε κάναμε συνάλλαγμα στη Λουκέρνη,δεν είχε διαφορά η αναλογία με αυτη που είχα κάνει στην Ελλάδα.Συνάλλαγμα έκανα στα SUPER MARKET COOP.Μην το φοβηθείτε επειδή είναι market.Είχε καλύτερες ισοτιμίες
  Ενημέρωση

Την Ζυρίχη την χωρίζει ο ποταμός Λίματ στα δύο.Η πιό ενδιαφέρουσα πλεύρα είναι η δυτική πλεύρα που περιλαμβάνει την παλιά πόλη και έχει και τα περισσότερα αξιοθέατα.
  Δραστηριότητες
  Ψώνια

Η Ζυρίχη έχει πάρα πολλά μαγαζιά με σουβενίρ σε λογικές τιμές.Επίσης είδαμε πολλά μαγαζιά με σοκολάτες.Διαθέτει ενα πολυκατάστημα το jelmoli στο οποίο οι τιμές του στα ρούχα και στα καλλυντικά ήταν φυσιολογικές.Για όσους θέλουν και μπορούν να ξεφύγουν,ας επισκεφτούν την Μπάνχοφστρασε για υψηλής ποιότητας ρούχα και κοσμήματα.
  Αξιοθέατα
  Φυσικά τοπία

Μία επίσκεψη στην κεντρική αποβάθρα της λίμνης στο Μπίρικπλαζ αν δεν κάνω λάθος την ονομασία του,θα σας αντυπωσιάσει.Εκπληκτική θέα της λίμνης και των Άλπεων.Όσοι τυχεροί την επισκεφτείτε το καλοκαίρι,μπορείτε να κάνετε και μπάνιο αφού όπως μάθαμε τα νερά είναι πεντακάθαρα.
  Εκκλησίες και Μονές

Δείτε την εκκλησία του Αγίου Πέτρου.Έχει το μεγαλύτερο ρολόι της ευρώπης!Επίσης να επισκεφτείτε τον καθεδρικό ναό με τους χαρακτηριστικούς δίδυμους πύργους του.
  Πινακοθήκες

Στη Ζυρίχη βρίσκεται η μεγαλύτερη πινακοθήκη της Ελβετίας η Κούστχαουζ.
  Άλλα αξιοθέατα

Μας έκανε εντύπωση ο κεντρικός σιδηροδρομικός σταθμός της Ζυρίχης.Είναι αναγεννησιακό κτήριο ετών άνω των 100χρόνων.Άφησαμε για το τέλος την περίφημη Μπάνχοφστρασε.Ο ακριβότερος δρόμος της ευρώπης με τις εκπληκτικές βίτρινες ρούχων και κοσμημάτων αλλά και το πλήθος των τραπεζών.Αν το αντέχει η τσέπη σας κάντε μία έφοδο στα μαγαζιά.Εμείς το προσπαθήσαμε αλλά....φτάσαμε μέχρι την είσοδο!
  Διαδρομές
  Εντός

Το καλοκαίρι όσοι πάτε μην παράλείψετε να κάνετε μία βόλτα στην λίμνη της με τα καραβάκια.
  Οικολογία
Γύρω-γύρω βουνά,λίμνη,ποτάμι,καθαρή ατμόσφαιρα.Πιστέυω πώς έχει όλα αυτά που χρειάζεσαι για να ζήσεις ανθρώπινα.
  Μην χάσετε
Στο γυρισμό για την πατρίδα μας,σας προτείνω να πάτε όσο μπορείτε πιό νωρίς στο αεροδρόμιο της.Τα DUTY FREE είναι πάρα πολύ μεγάλα και εντυπωσιακά.Νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε ένα εμπορικό κέντρο.

Ήπειρος Χώρα
Προορισμός

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων     |     Ποιοι είμαστε     |     Επικοινώνησε μαζί μας     |     Όροι Χρήσης     |     TravelPlorer mobile