Αρχική σελίδα    |     Προσθήκη οδηγού    |     Κάλεσε φίλους    |     Γίνε μέλος    |     Διαφημιστείτε    |     Αναζήτηση Ξενοδοχείου

Όνομα χρήστη
Κωδικός
Απομνημόνευση κωδικού
    Ξέχασες τον κωδικό σου;

Επιλογές
Κατηγορίες
Συναφείς προορισμοί
Επιπλέον προορισμοί από τον χρήστη ΚΕΛΕΣΟΣ
Follow travelplorer on Twitter

Ταξιδιωτικός oδηγός για ΒΑΣΙΛΕΙΑ

προστέθηκε από ΚΕΛΕΣΟΣ ,ηλικία 42
Ήπειρος: Ευρώπη
Χώρα:     Ελβετία
Θες να προσθέσεις κάτι άλλο;
Γράψε την δικιά σου εμπειρία εδώ!
 Μοιράσου το

Πληροφορίες
  Κλίμα - Πότε να πάτε   Πρόγνωση καιρού

Εμείς πήγαμε γύρω στις 20 Μαρτίου για μία μέρα.Ο καιρός ήταν πολύ καλός με ήλιο.Βέβαια αυτό δεν πρέπει να σας παρασύρει διότι όταν φτάσαμε στην Ελβετία ήταν όλα χιονισμένα.Χρειάζονται χοντρά ρούχα για κάθε ενδεχόμενο και σίγουρα ομπρέλα.Πάντως είναι για όλες τις περιόδους.
  Τοποθεσία

Βρίσκεται βορειοδυτικά της Ελβετίας στα σύνορα μεταξύ Γαλλίας δυτικά και Γερμανίας βόρεια.Είναι χαρακτηριστικό ότι το αεροδρόμιο της Βασιλείας βρίσκεται σε Γαλλικό έδαφος.
  Πώς να φτάσετε   Χάρτης

Πλέον υπάρχει από την Θεσσαλονίκη αεροπορική σύνδεση απευθείας για Βασιλεία σε πάρα πολύ καλές τιμές με την EASYJET.Μπορείς αν το ψάξεις 1-2 μήνες πριν να βρείς εισητήρια με 150,00ε με επιστροφή για δύο άτομα.Εμείς πήγαμε με την MALEV στην Ζυρίχη μέσο Βουδαπέστης με 250,00ε με επιστροφή για 2 άτομα.Εκεί νοικιάσαμε αυτοκίνητο και από εκεί επισκεφτήκαμε μία απο τις μέρες παραμονής στην Ελβετία και την Βασιλεία.Η απόσταση από την Ζυρίχη είναι περίπου στα 90χλμ.
  Μετακινήσεις

Είναι πολύ εύκολη η μετακίνηση στην Βασιλεία.Μπορείς με το τράμ να την γυρίσεις πολύ εύκολα.Είναι χαρακτηριστικό ότι μία γραμμή του τράμ(αν δεν κάνω λάθος η γραμμή 10),πάει και σε ένα Γαλλικό χωριό.Εμείς πήγαμε με αυτοκίνητο.Δεν βρήκαμε εύκολα να παρκάρουμε γιατί δεν υπήρχαν μεγάλα πάρκινγκ και έπρεπε να παρκάρουμε σε παρκόμετρα με συγκεκριμένο χρόνο.Δεν θυμάμαι για το ανώτερο του χρόνου που έπρεπε να μείνεις,αλλά ήταν σίγουρα 3ώρες.
  Χρήμα

Το επίσημο νόμισμα είναι το Ελβετικό φράγκο.Η αναλογία τότε ήταν περίπου 1ε-1.45ελβ.φρ.Εμείς κάναμε συνάλλαγμα από Ελλάδα.Όταν χρειάστηκε κάναμε συνάλλαγμα στη Λουκέρνη,δεν είχε διαφορά η αναλογία με αυτη που είχα κάνει στην Ελλάδα.Συνάλλαγμα έκανα στα SUPER MARKET COOP.Μην το φοβηθείτε επειδή είναι market.Είχε καλύτερες ισοτιμίες
  Επικοινωνία

Επείδη είναι στα σύνορα όπως είπαμε και της Γαλλίας αλλά και της Γερμανίας,πολλοί ήταν αυτοί που μιλούσαν και Γαλλικά αλλά και Γερμανικά.Πάντως αν δεν ήξερες τίποτα από τα δύο όπως εμείς,μπορούσες άνετα να συννενοηθείς με Αγγλικά.
  Αφού φτάσετε
  Παραλίες

Θάλλασα βέβαια δεν έχει,αλλά έχει τον Ρήνο και απο ότι είχαμε πληροφορηθεί ο Ρήνος ειναι πολύ καθαρός και το καλοκαιρί μπορείς άνετα να κάνεις το μπάνιο σου.Τα κρύα νερά του είναι ένα θέμα,αλλά από το τίποτα......
  Δραστηριότητες
  Ψώνια

Υπάρχουν πολλά μαγαζιά στην παλιά πόλη με διάφορα σουβενίρ.Μπορείτε βέβαια να βρείτε και μαγαζιά με ελβετικά ρολόγια όπως και ρούχα από διάσημες μάρκες,αλλά επειδή πήγαμε και σε άλλες πόλεις της Ελβετίας δεν μπορούμε να πούμε ότι εντυπωσιαστήκαμε από την αγορά της.
  Αξιοθέατα
  Φυσικά τοπία

Κάντε μία βόλτα πάνω στην πέτρινη γέφυρα που ενώνει την βόρεια πλευρά με την νότια.Θαυμάστε τον Ρήνο και τις βαρκούλες που αν θέλεις μπορούν να σε περάσουν απέναντι με 1,50ε αν θυμάμαι καλά.Μην ξεχνάτε όσοι πάτε καλοκαίρι ότι μπορείτε να κολυμπήσετε στις όχθες του Ρήνου.
  Εκκλησίες και Μονές

Επισκεφτείτε τον καθεδρικό ναό της Βασιλείας στην πλατεία munsterplatz.Χτίστηκε τον 12ο αιώνα αλλά μετά από ένα σεισμό τον 13ο αιώνα και την καταστροφή του,ξαναχτίστηκε.
  Μουσεία

Πάρολο το μικρό πληθυσμιακά μέγεθος της,η Βασιλεία έχει αρκετά μουσεία.Διαθέτει μουσείο πολιτισμού και φυσικής ιστορίας,μουσείο αρχιτεκτονικής,μουσείο ιστορίας αλλά και ένα τετραόροφο μουσείο του κουκλόσπιτου,το Πούπενχαουζ, που περιέχει κουκλόσπιτα μινιατούρες, αρκουδάκια αλλά και διάφορα μηχανικά παιχνίδια.
  Πινακοθήκες

Η Βασιλεία έχει μία από τις διασημότερες πινακοθήκες του κόσμου και ονομάζεται Κούνστ.Έχει έργα τέχνης από τον 15ο μέχρι και τον 20ο αιώνα.
  Άλλα αξιοθέατα

Περπατήστε στην Μάρκπλατς πλατεία η οποία είναι πάντα γεμάτη από κόσμο.Εκεί θα βρείτε και υπαίθριους πωλητές φρούτων,μαναβικών και άλλων μικροαντικειμένων.Στην πλατεία θα δείτε και το δημαρχειό το Ράτχαουζ.Ωραία πλατεία είναι και η μπαρφίσερπλαζ με αρκετές καφετέριες.
  Διαδρομές
  Εκτός

Όσοι έχετε αυτοκίνητο προγραμματίστε μία εκδρομή αυθημερόν στο Φράιμπουργκ της Γερμανίας.Η απόσταση είναι περίπου στα 70 χλμ.και πραγματικά αξίζει τον κόπο γιατί το φράιμπουργκ είναι πανέμορφο.Έχει ένα τεράστιο κλείστο πάρκινγκ δίπλα από το κέντρο του,σε τιμές καλύτερες και από τα ελληνικά πάρκινγκ.Έχει ένα γραφικό κέντρο στο οποίο μπαίνει μόνο το τράμ.Προσέξτε την ώρα που περπατάτε και χαζεύετε τα μαγαζιά μην το δείτε μπροστά σας γιατί πραγματικά αν λίγο ξεχαστείς μπορεί να βρεθείς από κάτω.Μας κάνανε εντύπωση οι τιμές στα καλλυντικά και σε άλλα προιόντα όπως οδοντόκρεμες και σαμπουάν οι οποίες ήταν πραγματικά στο 1/3 της τιμής της Ελβετίας αλλά προπάντων της Ελλάδας όπου μας ενδιαφέρει.
  Εντυπώσεις
Φύγαμε από την Βασιλεία και το Φράιμπουργκ πραγματικά με τις καλύτερες εντυπώσεις.Δύο πανέμορφες πόλεις.Αν δεν είναι ο αρχικός σας προορισμός και είναι οι γύρω περιοχές όπως η Ζυρίχη,η Λουκέρνη ή ακόμα και η Γενεύη,μην παραλείψετε να τις επισκεφτείτε.Δεν θα το μετανοιώσετε σίγουρα.

Ήπειρος Χώρα
Προορισμός

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων     |     Ποιοι είμαστε     |     Επικοινώνησε μαζί μας     |     Όροι Χρήσης     |     TravelPlorer mobile