Αρχική σελίδα    |     Προσθήκη οδηγού    |     Κάλεσε φίλους    |     Γίνε μέλος    |     Διαφημιστείτε    |     Αναζήτηση Ξενοδοχείου

Όνομα χρήστη
Κωδικός
Απομνημόνευση κωδικού
    Ξέχασες τον κωδικό σου;

Επιλογές
Κατηγορίες
Επιπλέον προορισμοί από τον χρήστη maria
Follow travelplorer on Twitter

Ταξιδιωτικός oδηγός για ΜΠΑΛΙ

προστέθηκε από maria ,ηλικία 37
Ήπειρος: Ασία
Χώρα:     Ινδονησία
Θες να προσθέσεις κάτι άλλο;
Γράψε την δικιά σου εμπειρία εδώ!
 Μοιράσου το

Πληροφορίες
  Κλίμα - Πότε να πάτε   Πρόγνωση καιρού

Η καλύτερη εποχή για να επισκεφτείτε το Μπαλί είναι από τον Σεπτέμβριο μέχρι το Νοέμβριο. Το κλίμα είναι τροπικό, έχει πολύ υγρασία και η θερμοκασία κυμαίνεται από 30 βαθμούς μέχρι 24 το βράδυ.
  Τοποθεσία

Το Μπαλί είναι νησί της Ινδονησίας. Σε μέγεθος είναι λίγο μεγαλύτερη από τη Ρόδο ενώ ο πλυθησμός του χωρίς τους τουρίστες υπερβαίνει τα τέσσερα εκατομμύρια κατοίκους!!!
  Πώς να φτάσετε   Χάρτης

Με αεροπλάνο στο διεθνές αεροδρόμιο του Μπαλί , το Ντενμπασαρ. Για να μεταφερθείτε στον τελικό σας προορισμό μπορείτε να νοικιάσετε ένα ταξί τα οποία είναι πάρα πολύ φτηνά. Προσοχή φροντίστε να βγάλετε διαβατήριο αρκετά νωρίς, τουλάχιστον 6 μήνες πριν να επισκεφτείτε το Μπαλί.
  Μετακινήσεις

Ο καλύτερος τρόπος για να μετακινηθείτε στο Μπαλί είναι με ταξί. Οι οδηγοί είναι συνήθως ευγενικοί και οι περισσότεροι γνωρίζουν αγγλικά. Οι τιμές είναι εξωφενικά φτηνές, όταν πήγαμε εμείς είχαμε κλείσει ένα ταξί για όλη την ημέρα με μόνο 5 ευρω!!!. Μην επιχειρήσετε να νοικιάσετε αυτοκίνητο , οι ντόπιοι οδηγούν τελείως άναρχα ενώ υπάρχει και έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα.
  Χρήμα

Το επίσημο νόμισμα είναι η Ινδονησιακή ρουπία. Ένα ευρω αντιστοιχεί σε περίπου 9000 ρουπίες. Ευτυχώς δεν αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με συνάλλαγμα, τα ευρώ ήταν αποδεκτά σε όλα τα τουριστικά μαγαζιά. Όσον αφορά το κόστος ζωής τα πάντα ήταν πάρα πολύ φτηνά και ειδικά το φαγητό και οι μετακινήσεις με ταξί.
  Αφού φτάσετε

Εμείς μείναμε στο Jayakarta Hotel. Πολύ καλό ξενοδοχείο και αρκετά οικονομικό. Το δωμάτιο μας κόστισε 140 ευρώ και ήταν πλήρως εξοπλισμένο. Το ίδιο ξενοδοχείο στην Ελλάδα θα κόστιζε τουλάχιστον τα διπλάσια λεφτά.
  Φαγητό

Τα πάντα ήταν πάρα πολύ φτηνά, ενώ οι τοπικές σπεσιαλιτέ μοιάζουν πάρα πολύ με τα κινέζικα πιάτα. Αν δεν σας αρέσει το κινέζικο μην ανησυχείτε , θα βρείτε εστιατόρια από όλες τις διεθνείς κουζίνες. Εμείς που δεν μας αρέσει το κινέζικο είχαμε βρει ένα πολύ φτηνό αλλά και ποιοτικό ιταλικό εστιατόριο. Φανταστείτε ότι ένα βράδυ φάγαμε 2 μακαρονάδες με σολωμό , 4 ποτήρια κρασί, 1 σαλάτα και πληρώσαμε μόλις 10€!!!
  Διασκέδαση

Εμείς δεν πολυβγαίναμε και συνήθως αράζαμε στο ξενοδοχείο. Πάντως έντονη νυχτερινή ζωή έχει στην ποραλία της Cuta , με πολλά μπαράκια και κλαμπς κατά μήκος της παραλίας. Η ατμόσφαιρα όμως μου θύμισε το χαμό που γίνετε από τους τουρίστες στα δικά μας θέρετρα ( φαληράκι, χερσόνησος κ.α. ) όποτε ειδικά οι μεγαλύτεροι μην περιμένετε τίποτα αξιόλογο και ποιοτικό.
  Παραλίες

Ιδανικό μέρος για ξεκούραση.Τι καλύτερο να ξύπνας να τρώς το πρωινό σου και μετά να κάνεις το μπανάκι σου;Εμείς πάντως είμασταν απο τους τυχερούς, όλη μέρα είμασταν στην πισίνα και μουλιάζαμε.Για τους surfers ιδανική παραλία είναι η Kuta που πάντοτε είναι κατάλληλη για surf. Επίσης αν δείτε σε κάποια παραλία κόκκινη σημαία, μην κολυμπήσετε. Η κόκκινη σημαία σε παραλία προειδοποιεί τους τουρίστες ότι υπάρχει κίνδυνος για (παλιρροϊκό) ρεύμα επιστροφής.
  Δραστηριότητες
  Πολιτισμός

Για να γνωρίσετε τον πολιτισμό των ντόπιων οργανώστε μια εκδρομή στο ανατολικό και νότιο τμήμα του νησιού όπου υπάρχουν χωριά που δεν επισκέπτονται συχνά τουρίστες.
  Ελεύθερος χρόνος

Το Μπαλί είναι ο παράδεισος του Spa και του μασάζ. Στο Jayakarta Hotel που μέναμε είχαμε και την επιλογή αν θέλουμε να κάνουμε μασάζ.To μασάζ γινόταν στον χώρο της πισίνας όπου έμπειρες Ινδονήσιες σε αναλάμβαναν και σε έκαναν αλοιφή. Φανταστική αυτή η βαζελίνη με άρωμα γιασεμί που σου έβαζαν κατα την διάρκεια του μασάζ.Παρά λίγο να ξεχάσω να αναφερθώ στα γιασεμιά που υπήρχαν παντού ακομα και κοκαλάκια για τα μαλλιά υπήρχαν (πήρα μερικά).Το μασάζ κόστιζε 7€ και διαρκούσε 1 ώρα σου έκαναν απο τα δάχτυλα του ποδιού μέχρι τα αυτιά.ΤΕΛΕΙΑΑΑΑ!!!!!!!!!!
  Αξιοθέατα
  Άλλα αξιοθέατα

Μια μέρα σας προτείνω να πάτε για elephant safari στην ζούγκλα.Πρωτόγνωρη εμπειρία και φαντάζομαι και μοναδική. Στην άρχη έκαναν ένα show 3 ελέφαντες όπου έπαιζαν μπάσκετ,ποδόσφαιρο μέχρι και μαθηματικά ήξεραν :-) Μετά ανεβήκαμε σε μια ράμπα και ανεβήκαμε στον ελέφαντα .Είχε ένα καναπεδάκι πάνω στην πλάτη του.ΔΕΝ το συνιστώ σε αυτούς που έχουν πρόβλημα με την μέση τους.Η βόλτα διαρκεί 35' και εκτός απο την ζούγκλα μπήκαμε και σε μια λιμνούλα και βγάλαμε φωτογραφίες.Το κόστος ανα άτομο ήταν 60€ μαζί με το ταξί που σε έπαιρνε απο το ξενοδοχείο, μεσημεριανό,την βόλτα με τους ελέφαντες, το μουσείο και μέτα όπου αλλού ήθελες σε πήγαινε το ταξί.
  Τι να προσέξετε
Αν τελικά σας έπεισα να πάτε στο Μπαλί μην ξεχάσετε να πάρετε το αντηλιακό σας .Εμείς πήγαμε στις 20 Δεκεμβρίου και μαυρίζαμε για τα καλά. Ακόμα και με την συννεφιά που επικρατεί σχεδόν όλη την διάρκεια της ημέρας (υπάρχουν διαστήματα με ήλιο και βροχή) εμείς την πρώτη μέρα γίναμε κόκκινοι σαν καραβίδες.

Ήπειρος Χώρα
Προορισμός

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων     |     Ποιοι είμαστε     |     Επικοινώνησε μαζί μας     |     Όροι Χρήσης     |     TravelPlorer mobile