Αρχική σελίδα    |     Προσθήκη οδηγού    |     Κάλεσε φίλους    |     Γίνε μέλος    |     Διαφημιστείτε    |     Αναζήτηση Ξενοδοχείου

Όνομα χρήστη
Κωδικός
Απομνημόνευση κωδικού
    Ξέχασες τον κωδικό σου;

Επιλογές
Κατηγορίες
Συναφείς προορισμοί
Επιπλέον προορισμοί από τον χρήστη ΚΕΛΕΣΟΣ
Follow travelplorer on Twitter

Ταξιδιωτικός oδηγός για ΡΩΜΗ

προστέθηκε από ΚΕΛΕΣΟΣ ,ηλικία 41
Ήπειρος: Ευρώπη
Χώρα:     Ιταλία
Θες να προσθέσεις κάτι άλλο;
Γράψε την δικιά σου εμπειρία εδώ!
 Μοιράσου το

Πληροφορίες
  Κλίμα - Πότε να πάτε   Πρόγνωση καιρού

Εμείς την επισκεφτήκαμε στις 20 Σεπτεβρίου.Ο καιρός ήταν πολύ καλός.Το κλίμα της είναι ίδιο περίπου σαν της Θεσσαλονίκης.Νομίζω οτι η καλύτερη περίοδος για να επισκεφτεί κάποιος την Ρώμη-αν και όλο τον χρόνο αξίζει να την επισκεφτεί κανείς-είναι τον Μάιο,Ιούνιο και τον Σεπτέβριο.Στην καρδιά του καλοκαιριού έχει πάρα πολύ ζέστη και μέσα στον χειμώνα πολύ κρύο όπως και εδώ.Τον Αύγουστο όσοι πάνε θα βρούνε τα περισσότερα καταστήματα κλειστά.Το θετικό σε εκείνο το διάστημα είναι οι τιμές των ξενοδοχείων οι οποίες είναι πολύ καλύτερες του Σεπτεβρίου.
Διάβασε 8 ακόμα εμπειρίες
  Τοποθεσία

Η Ρώμη βρίσκεται στην κεντρικοδυτική πλευρά της Ιταλίας.Είναι η πρωτεύουσα της Ιταλίας.Βέβαια μέσα στο κέντρο της Ρώμης υπάρχει και το μικρότερο κρατίδιο του κόσμου,το Βατικανό.
  Πώς να φτάσετε   Χάρτης

Μπορείς να πας αεροπορικώς από Θεσσαλονική με την ALITALIA.Η καλύτερη τιμή που έχουμε βρεί όταν κοιτούσαμε για πτήσεις είναι περίπου 150,00ε με επιστροφή το άτομο.Δυστυχώς από Θεσσαλονίκη δεν έχει πτήσεις η easyjet.Εμείς πετάξαμε με την easyjet μέσο Μιλάνου με 155,00 τα 2 άτομα με επιστροφή και με 1 βαλίτσα και από εκεί νοικιάσαμε αυτοκίνητο και κατηφορήσαμε στη Ρώμη.Το αυτοκίνητο μας στοίχισε για 7 ημέρες 153.00ε.Η απόσταση Ρώμης-Μιλάνο είναι περίπου 600χλμ.αλλά ο δρόμος είναι ξεκούραστος.Το αεροδρόμιο της Ρώμης είναι το FLUMICINO και βρίσκεται περίπου 30 χλμ δυτικά της πρωτεύουσας.
  Μετακινήσεις

Το κέντρο της Ρώμης θέλει πολύ περπάτημα.Παρόλο που οι αποστάσεις δεν είναι μικρές,με υπομονή και όρεξη που θα έχετε σίγουρα με τόσα εκπληκτικά πράγματα που θα δείτε,θα την γυρίσετε άνετα με τα πόδια.Υπάρχει μετρό το οποιό είναι παλιό και λεωφορεία.Το εισητήριο κοστίζει 1 ευρό.Εμείς επειδή μείναμε 3 μέρες και το ξενοδοχείο μας ήταν εκτός κέντρου,αγοράμε κάρτα απεριόριστων διαδρομών με 11ε το άτομο.Όσοι πάτε στην Ρώμη με αυτοκίνητο όπως εμείς,πάρκαρετε το στο ξενοδοχείο και μετακινηθείτε με το λεωφορείο.Το κάναμε 1φορά δεν βρήκαμε πάρκινγκ πουθενά και επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο και ξανακατεβήκαμε με λεωφορείο.
Διάβασε 10 ακόμα εμπειρίες
  Χρήμα

Δεν χρειάζεται συνάλλαγμα αφού το ευρώ είναι το νόμισμα τους.Δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα ούτε αν χρησιμοποιήσετε πιστωτικές κάρτες.
  Επικοινωνία

Δύσκολα να βρείς Ιταλούς να μιλάνε καλά αγγλικά αλλά σε γενικές γραμμές μπορεί να βγεί συνεννόηση.Στα εστιατόρια και τις καφετέριες οι κατάλογοι είναι γραμμένοι και στα αγγλικά.
Διάβασε 3 ακόμα εμπειρίες
  Αφού φτάσετε

Εμείς μείναμε λίγο έξω από την Ρώμη σε απόσταση περίπου 20 λεπτών με το λεωφορείο από το κέντρο της.Εκάνε τέρμα περίπου 300μ από την πιάτσα Ναβόνα.Το ξενοδοχείο ήταν το Pissana Pallace hotel και βρίσκοταν στον ομώνυμο δρόμο σε μία ήσυχη γειτονιά.Πλήρωσαμε 192,00ε για 3βράδια με πρωινό.Πολύ όμορφο ξενοδοχείο,μοντέρνο,καθαρό με πολύ μεγάλο εστιατόριο για το πρωινό και για το φαγητό.Το πρωινό τους ήταν πλούσιο με μεγάλη ποικιλία.Οι τιμές στο μπάρ ήταν πολύ φυσιολογικές.Μου έκανε εντύπωση όταν έπινα τις μπυρίτσες μου στο μπάρ,μου έφεραν μαζί σαν μεζέ μακαρόνια κοφτά και πατάτες τηγανιτές τα οποία είχαν πολύ καλή γεύση.Το ξενοδοχείο είχε πάρκινγκ και η στάση του λεωφορείου ήταν ακριβώς από έξω.Αν θα ξαναπήγαιναμε στην Ρώμη,σίγουρα θα μέναμε πάλι εκεί.
  Φαγητό

Μπορώ να πώ ότι οι πίτσες δεν μας ξετρέλαναν.Αντίθετα οι μακαρονάδες τους ήταν πάρα πολύ ωραίες.Φάγαμε σε ένα εστιατόριο έξω από το μουσείο του Βατικανού και παρόλο της τουριστικότητας της περιοχής και του φόβου που είχαμε ότι θα είναι μέτρια,ήτανε αξιολογότατο και η μακαρονάδα και η πίτσα.Τα ίδια ισχύουν και για το γεύμα στο ξενοδοχείο το οποίο ήταν και αυτό πάρα πολύ καλό.
Διάβασε 8 ακόμα εμπειρίες
  Δραστηριότητες
  Ψώνια

Το κέντρο της είναι γεμάτο από εμπορικά καταστήματα.Θα βρείτε όλες τις Ιταλικές μάρκες και όχι μόνο.Οι τιμές μου φάνηκαν ίδιες με της Θεσσαλονικής.Υπάρχει όμως ένα πολυκατάστημα το CASTEL ROMANO περίπου μισή ώρα έξω από το κέντρο με αυτοκίνητο,το οποίο έχει πάρα πολύ καλές τιμές στις γνωστές ιταλικές μάρκες αλλά και στα άλλα.Εάν έχετε σκοπό να ψωνίσετε να το επισκεφτείτε σίγουρα και η τσέπη σας σίγουρα θα αδειάσει.
  Αξιοθέατα
  Μνημεία

Πραγματικά όπως θα έχουν γράψει και οι άλλοι,η Ρώμη είναι μία πόλη-μουσείο.Από ποιό μέρος να ξεκινήσετε!Δείτε το κολοσσαίο το μεγαλύτερο αμφιθέατρο,το Ρωμαικό φόρουμ,τον παλατινό λόφο τόπο κατοικίας αυτοκρατόρων,το πάνθεον,το μαυσολείο του Αυγούστου,την πιάτσα Βενέτσια,την πιάτσα Ναβόνα,την πιάτσα ντί Πόπολο,την πιάτσα ντι Σπάνια με την κίνηση και τις φωνές να μην σταματάνε ποτέ.
  Εκκλησίες και Μονές

Δείτε την Σάντα Μαρία Μαντζόρε,την σαν Κλεμέντε,την Σαν Τζιοβάνι Λατεράνο,την Σάντα Μαρία ντι Πόπολο,το κάστρο του Σαν Άντζελο και την εκπληκτική θέα που έχει από εκεί και φυσικά την επιβλητική-εκπληκτική εκκλησία του Αγ.Πέτρου.
  Μουσεία

Πρέπει να έχετε ένα ολόκληρο μισθό για να επισκεφτείτε όλα τα μουσεία της.Πουθενά δεν μπαίνεις δωρεάν.Τα πιό σημαντικά είναι το μουσείο του καπιτολίου,το ρωμαικό εθνικό μουσείο και φυσικά το μουσείο του Βατικανού που πραγματικά θέλει σχεδόν όλη την ημέρα για να το απολαύσεις.Θα εντυπωσιαστείτε με τα έργα του Ραφαήλ και την αίθουσα των γεωγραφικών χαρτών και φυσικά με την εκπληκτική οροφή του παρεκλησίου Καπέλα Σιστίνα που ζωγράφισε ο Μιχαήλ Άγγελος.
  Άλλα αξιοθέατα

Μην ξεχάσετε να πετάξετε ένα κέρμα και να κάνετε μία ευχή στη Φοντάνα ντι Τρέβι την διασημότερη κρήνη της Ρώμης με τον θεό Ποσειδώνα να δεσπόζει στο κέντρο της.
Διάβασε 4 ακόμα εμπειρίες
  Ρομαντισμός
Πιστεύουμε ότι είναι από τα πιό ρομαντικά μέρη που έχουμε επισκεφτεί.Η Πιάτσα ντι Σπάνια και η Φοντάνα ντι Τρέβι το βράδυ,βγάζουν ένα έντονο συναίσθημα προς τον σύντροφο σου.
  Διαδρομές
  Εκτός

Όσοι έχεται αυτοκίνητο επισκεφτείτε την παραθαλάσια περιοχή γύρω απο το αεροδρόμιο και την Όστια.Την περίοδο του καλοκαιριού είναι μέρος όπου οι Ιταλοί κάνουν τα μπάνια τους.
  Τι να προσέξετε
Μην αφήνετε τις τσάντες ανοιχτές και να τις κρατάτε καλά παντού και προπάντον μέσα στο λεωφορείο.Όσοι έχετε αυτοκίνητο μην αφήνετε πράγματα αξίας όταν δεν είσαστε μέσα.
Διάβασε 4 ακόμα εμπειρίες
  Μην χάσετε
Οπωσδήποτε πρέπει να πάτε στο μουσείο του βατικανού.Αν δεν επισκεφτείς το συγκεκριμένο μουσείο,είναι πραγματικά σαν να έχεις δεί μόνο τα μισά αξιοθέατα.
  Θα ήθελα να έχει
Πραγματικά αυτο που λείπει από το κέντρο της είναι τα πάρκινγκ.Δεν βρίσκεις με τίποτα και θα αναγκαστείτε να παρκάρετε κάπου προς τα έξω και να πάρετε λεωφορείο η μετρό για να φτάσετε στο κέντρο.
  Εντυπώσεις
Φανταστική μουσείο-πόλη.Οι 3 μέρες που μείναμε ήταν λίγες.Χρειαζόμασταν τουλάχιστον άλλες 2 για να την γύρισεις χωρίς βιασύνη.Σίγουρα θα ξαναπήγαιναμε.

Ήπειρος Χώρα
Προορισμός

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων     |     Ποιοι είμαστε     |     Επικοινώνησε μαζί μας     |     Όροι Χρήσης     |     TravelPlorer mobile