Αρχική σελίδα    |     Προσθήκη οδηγού    |     Κάλεσε φίλους    |     Γίνε μέλος    |     Διαφημιστείτε    |     Αναζήτηση Ξενοδοχείου

Όνομα χρήστη
Κωδικός
Απομνημόνευση κωδικού
    Ξέχασες τον κωδικό σου;

Επιλογές
Κατηγορίες
Συναφείς προορισμοί
Επιπλέον προορισμοί από τον χρήστη eki
Follow travelplorer on Twitter

Ταξιδιωτικός oδηγός για ΣΥΒΟΤΑ

προστέθηκε από eki ,ηλικία 40
Ήπειρος: Ευρώπη
Χώρα:     Ελλάδα
Νομός:    Ν. Θεσπρωτίας
Θες να προσθέσεις κάτι άλλο;
Γράψε την δικιά σου εμπειρία εδώ!
 Μοιράσου το

Πληροφορίες
  Κλίμα - Πότε να πάτε   Πρόγνωση καιρού

Το καλοκαίρι είναι η καλύτερη περίοδος για να επισκεφτείτε τα Σύβοτα για να χαρείτε τις πανέμορφες παραλίες του. Το ιδανικό είναι να αποφύγετε τον Αύγουστο ( ειδικά τα Σαββατοκύριακα ) που συγκεντρώνονται πολύ επισκέπτες.
  Τοποθεσία

Βρίσκεται στον Νομό Θεσπρωτίας μεταξύ Πάργας και Ηγουμενίτσας. Από την Ηγουμενίτσα απέχει 24 χλμ.
  Πώς να φτάσετε   Χάρτης     ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας

Από Πάτρα περάσαμε την γέφυρα και κατευθυνθήκαμε προς Μεσολόγγι. Μετά το Μεσολόγγι μπήκαμε στο καινούριο τμήμα της Ιόνιας Οδού ( γλιτώνεις το Αγρίνιο ) μέχρι έξω την Αμφιλοχία. Στην Αμφιλοχία θα πάτε προς Άκτιο – Πρέβεζα , θα διασχίσετε την Βόνιτσα και ακολουθώντας τις πινακίδες θα φτάσετε έξω από την Πρέβεζα μέσω της υποθαλάσσιας αρτηρίας Άκτιου – Πρέβεζας. Στη συνέχεια πήγαμε προς Ηγουμενίτσα και μετά την Πάργα μόλις φτάσαμε στο χωριό Πλαταριά ακολουθήσαμε τις πινακίδες για τα Σύβοτα. Το ταξίδι είχε διάρκεια 3,5 ώρες οδηγώντας αρκετά συντηρητικά.
  Μετακινήσεις

Την περίοδο που πήγαμε εμείς ( αρχές Αυγούστου ) είχε άπειρο κόσμο και αντιμετωπίσαμε ένα μικρό πρόβλημα στο παρκάρισμα. Υπάρχουν και δυο δημοτικά parking στα οποία η είσοδος κοστίζει 2 ευρώ.
  Χρήμα

Είδαμε μόνο ΑΤΜ της Εμπορικής και της Αγροτικής. Το κόστος ζωής στα Σύβοτα δεν ήταν ούτε φτηνό ούτε ακριβό.
  Ενημέρωση

Βρήκαμε μόνο ένα περίπτερο με εφημερίδες το οποίο θα βρείτε απέναντι από ένα μεγάλο σούπερ- μάρκετ λίγο παραπάνω από το δημοτικό πάρκινγκ. Την Κυριακή το πρωί είχε ουρά 15 ατόμων, πρώτη φορά είδα στη ζωή μου ουρά σε περίπτερο.
  Αφού φτάσετε

Υπάρχουν πολλά δωμάτια και ξενοδοχεία και παρατηρήσαμε ότι χτίζονται συνέχεια νέα καταλύματα. Εμείς ψάξαμε την τελευταία στιγμή και ήμασταν τυχεροί που βρήκαμε δωμάτιο. Μείναμε στα ενοικιαζόμενα δωμάτια «Edem Apartments». Είναι αρκετά κοντά στο λιμάνι ( 500 μέτρα ) στον δρόμο που οδηγεί στην παραλία Μπέλλα Βράκα. Η τιμή του ήταν 70 ευρώ η βραδιά για το δίκλινο για το πρώτο Σαββατοκύριακο του Αυγούστου. Το δωμάτιο ήταν σχετικά άνετο , πεντακάθαρο , αρκετά περιποιημένο, με πολύ καλό καθαρό και άνετο μπάνιο και πλήρως εξοπλισμένο. Περιλάμβανε air – condition , LCD τηλεόραση, ψυγείο, τοστιέρα, καφετέρια και μικρή κουζίνα πλήρως εξοπλισμένη ( κατσαρόλες, πιάτα, ποτήρια κλπ ). Επίσης είχε μια κοινόχρηστη βεράντα που τη μοιραζόμασταν με άλλα δυο δωμάτια. Στα αρνητικά του ήταν ότι το κρεβάτι έτριζε λίγο , δεν υπήρχε η δυνατότητα για πρωινό και τρεις ημέρες που μείναμε δεν υπήρχε υπηρεσία καθαριότητας.
  Φαγητό

Υπάρχουν πολλές ταβέρνες και εστιατόρια γύρω από το λιμάνι και κατά μήκος της προκυμαίας. Μια καλή πρόταση που ξεφεύγει λίγο από τις ταβέρνες της προκυμαίας είναι το εστιατόριο «Φύλακας» με τραπεζάκια πάνω στο κύμα. Η ιδανική ώρα για να πάτε εκεί είναι λίγο πριν νυχτώσει όπου το περιβάλλον ήταν πολύ όμορφο. Το φαγητό δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο και οι τιμές φυσιολογικές. Για τέσσερα ορεκτικα και 2 κυρίως πιάτα πληρώσαμε 36 ευρώ ενώ μας κέρασαν και γλυκό για επιδόρπιο. Επίσης φάγαμε πίτσα στο Mediteraneo που θα το βρείτε στον δρόμο πάνω από την προκυμαία. Αρκετά καλή πίτσα και πολύ εξυπηρετικό και φιλικό προσωπικό. Είχε όμως πάρα πολύ κόσμο και αργήσαμε λίγο να εξυπηρετηθούμε ( κανένα 25λεπτο οι πίτσες ). Για δύο πίτσες , μια σαλάτα , 3 μπύρες και μια κόκα κόλα πληρώσαμε 35 ευρώ. Το καλύτερο φαγητό το φάγαμε στην οικογενειακή ταβέρνα «Εστία» στο χωριό Πλαταριά , είναι πάνω στον κεντρικό δρόμο ακριβώς πριν την διασταύρωση που οδηγεί στο κέντρο του χωριού. Παραδοσιακή ταβέρνα κάτω από πλατάνια , πολύ καλό φαγητό και εξυπηρετικό service. Έχει κρέατα αλλά και πολύ νόστιμή πίτσα. Οι τιμές ήταν εξαιρετικές και πληρώσαμε μόλις 26 ευρώ για πέντε πιάτα. Για επιδόρπιο δοκιμάσαμε να κάτσουμε στο «Ρόδι» που προσφέρει κρέπες , βάφλες και παγωτά. Δυστυχώς αν και περιμέναμε μισή ώρα για να παραγγείλουμε , το προσωπικό του μαγαζιού μας αγνόησε παντελώς και έτσι αναγκαστήκαμε να φύγουμε.
  Διασκέδαση

Η νυχτερινή διασκέδαση δεν μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση. Ο περισσότερος κόσμος έκανε βόλτες στην προκυμαία και έπινε το καφέ ή το ποτό του σε μια από τις καφετέριες που ήταν στη σειρά. Το καλύτερο μαγαζί για ποτό που ξέφευγε από τα συνηθισμένα ήταν το καφέ-μπαρ «Αυλή» με πολύ ωραία και χαλαρή μουσική.
  Παραλίες

Ο κυριότερος λόγος για να επισκεφτείτε τα Σύβοτα είναι οι φανταστικές του παραλίες. Πήγαμε στις παρακάτω: 1) Μπέλλα Βράκα – ακολουθήστε την ανηφόρα που ξεκινάει από το εστιατόριο «Φύλακας» στο λιμάνι. Πρόκειται για ένα ειδυλλιακό μέρος σπάνιας φυσικής ομορφιάς. Η παραλία βρίσκεται στο νησάκι Μουρτεμένο αλλά όταν πηγαμε εμείς υπήρχε μια στενή λωρίδα με άμμο και δεν χρειάστηκε να διασχίσουμε τη θάλασσα ( διαφορετικά είναι 50 μέτρα με το νερό να φτάνει το πολύ μέχρι τα γόνατα ). Υπάρχει ένα μικρό κομμάτι παραλίας εκεί που είναι λωρίδα αλλιώς θα ακολουθήσετε ένα μικρό μονοπάτι που οδηγεί στην παραλία. Η παραλία είναι ρηχή, με κρυστάλλινα , γαλαζοπράσινα νερά και με βότσαλα. Υπήρχαν κάποιες ξαπλώστρες αλλά δεν υπάρχει μαγαζί η καντίνα για νερό , καφέ και τα σχετικά. 2) Αγία Παρασκευή – στον δρόμο προς Πέρδικα στρίβετε στην ένδειξη για το beach – bar «Νησάκι» και θα ακολουθήσετε τον δρόμο αυτό μέχρι το τέλος του που καταλήγει σε ένα parking. Φοβερά νερά ενώ απέναντι από την παραλία υπάρχει ένα μικρό νησάκι που μπορείτε να φτάσετε κολυμπώντας. Η παραλία έξω ήταν με βότσαλο ενώ μέσα σε κάποια σημεία είχε κάποιες πέτρες. Είναι οργανωμένη και δυο ξαπλώστρες μαζί με την ομπρέλα μας κόστισε 6 ευρώ. Καφέ νερό και σάντουιτς θα προμηθευτείτε από το beach bar που ανέφερα παραπάνω. 3) Μέγα Άμμος – και αυτή βρίσκεται στον δρόμο προς την Πέρδικα αλλά αρκετά πιο κοντά από την Αγία Παρασκευή. Ήταν η πιο κοσμοπολίτικη παραλία που επισκεφτήκαμε με μαγαζιά για φαγητό και καφέ και αρκετό νεαρόκοσμο. Και αυτή ήταν ωραία παραλία , αλλά τις ώρες αιχμής είχε πολύ κόσμο. 4) Βορειοδυτικά και πού κοντά στο κέντρο του χωριού βρίσκονται οι παραλίες Γαλλικός Μώλος ( στην πινακίδα palm beach ) και Ζέρη ( ακολουθήστε τις πινακίδες για το εστιατόριο Stavedo). Δεν ήταν άσχημες αλλά θεωρώ οι παραλίες που ανέφερα παραπάνω είναι καλύτερες. Στην Ζέρη υπάρχει το μαγαζί Torro a Mare που έχει πισίνα και νεροτσουλήθρες. Είναι χτισμένο σε προνομιακή τοποθεσία με πολύ ωραία θέα και λειτουργεί και σαν καφέ – εστιατόριο.5) Η παραλία Πισίνα στην οποία όμως μπορείς να πας με βάρκα ή καΐκι. Η παραλία είχε πράγματι εξαιρετικά νερά σαν πισίνα ενώ στο μεγαλύτερο της μέρος είχε φυσική σκιά καθώς είναι κάτω από μεγάλα βράχια. Η παραλία όμως είναι πολύ μικρή και η κατάσταση ήταν απελπιστική από τον πολύ κόσμο , τις βάρκες και τα τζετ σκι που πολλοί ασυνείδητοί τα αφήναν πάνω στην παραλία αλλά και τα πολλά καΐκια που αφήναν κόσμο στην παραλία. Για να πάμε στην παραλία πληρώσαμε 10 ευρώ το άτομο ενώ θα έπρεπε να πληρώναμε 5 ευρώ ( περισσότερα στην ενότητα «Τι να προσέξετε»).
  Παιδιά

Το ιδανικό μέρος για οικογενειακές διακοπές αφού είδαμε πάρα πολλές οικογένειες. Όπως ανέφερα παραπάνω στην παραλία Ζέρη υπάρχουν νεροτσουλήθρες ενώ στην είσοδο του χωριού είδαμε λούνα παρκ με συγκρουόμενα αυτοκινητάκια.
  Διαδρομές
  Εκτός

Υπάρχουν πολλά κοντινά μέρη που μπορείτε να επισκεφτείτε όπως οι Παξοί , η Κέρκυρα, η Πράγα και τα Ιωάννινα.
  Τι να προσέξετε
Αν σχεδιάζετε να επισκεφτείτε την παραλία «Πισίνα» προσέξτε μην την πατήσετε όμως εμείς. Είδαμε σε ένα ταξιδιωτικό γραφείο ( SyvotaTravel ) ότι υπάρχει η επιλογή για μετάβαση στην Πισίνα με 5 ευρώ ενώ υπήρχε και η επιλογή για περιήγηση στα νησάκια στα Σύβοτα μαζί με μπάνιο το οποίο κόστιζε 10 εύρω. Εμείς επιλέξαμε την περιήγηση. Τελικά και οι δυο παραπάνω επιλογές ήταν στην ουσία το ίδιο πράγμα. Δεν υπήρχε περιήγηση πάρα μόνο το καΐκι σε μετέφερε στην «Πισίνα» για μπάνιο. Το αναφέραμε στον καπετάνιο αλλά αυτός έκανε τον Κινέζο. Τελικά ο Ελληνικός Τουρισμός έχει ακόμα πολλούς επιτήδειους που για λίγα ευρώ εξαπατούν τον κόσμο. Το ίδιο γραφείο διοργανώνει και ημερήσιες εκδρομές στους Παξούς. Ευτυχώς που δεν είχαμε πολύ χρόνο στην διάθεση μας γιατί αμφιβάλλω πολύ για το πόσο θα άξιζε η εκδρομή αυτή.
  Μην χάσετε
Τις παραλίες Μπέλλα – Βράκα και Αγία Παρασκευή. Και η Πισίνα είναι φανταστική παραλία αλλά δεν ενδείκνυται όταν τα Σύβοτα έχουν πολύ κόσμο.
  Εντυπώσεις
Ένα μέρος που αξίζει να το επισκεφτείς για τις φανταστικές του παραλίες. Πέρα από τις παραλίες δεν έχει κάτι ιδιαίτερο, ούτε θα το χαρακτήριζα γραφικό. Πιστεύω τρεις με τέσσερις μέρες για να πάτε στις παραλίες είναι αρκετές. Θα ξαναπάω σίγουρα στα Σύβοτα αλλά όχι Αύγουστο και ειδικά Σαββατοκύριακο όπως φέτος γιατί είχε υπερβολικό κόσμο.

Ήπειρος Χώρα
Προορισμός

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων     |     Ποιοι είμαστε     |     Επικοινώνησε μαζί μας     |     Όροι Χρήσης     |     TravelPlorer mobile