Αρχική σελίδα    |     Προσθήκη οδηγού    |     Κάλεσε φίλους    |     Γίνε μέλος    |     Διαφημιστείτε    |     Αναζήτηση Ξενοδοχείου

Όνομα χρήστη
Κωδικός
Απομνημόνευση κωδικού
    Ξέχασες τον κωδικό σου;

Επιλογές
Κατηγορίες
Συναφείς προορισμοί
Επιπλέον προορισμοί από τον χρήστη George
Follow travelplorer on Twitter

Ταξιδιωτικός oδηγός για VAL DI FIEMME

προστέθηκε από George ,ηλικία 39
Ήπειρος: Ευρώπη
Χώρα:     Ιταλία
Θες να προσθέσεις κάτι άλλο;
Γράψε την δικιά σου εμπειρία εδώ!
 Μοιράσου το

Πληροφορίες
  Κλίμα - Πότε να πάτε   Πρόγνωση καιρού

Αν και είμασταν σε μεγάλο υψόμετρο δεν είχε πάρα πολύ κρυο , όπως περίπου είναι στους χειμερινούς προορισμούς της Ελλάδας.
  Τοποθεσία

Η Val di Fiemme είναι μια κοιλάδα στην Βορειανατολική Ιταλία στην καρδιά της οροσειράς Δολομίτες ( Dolomites ) και σε απόσταση 270 χλμ από το Μιλάνο. H ευρύτερη περιοχή ονομάζεται Trentino, το μεγαλύτερο χωριό με τις περισσότερες υποδομές στην Val di Fiemme είναι το Cavalese
  Πώς να φτάσετε   Χάρτης

Με αεροπλάνο στο Μιλάνο και στη συνέχεια οδικώς μέχρι το Cavalese ( 3.5 ώρες ). Από το Μιλάνο πήραμε την Auto-Strada προς Βενετία – Βερόνα και λίγο πριν την Βερόνα ακολουθήσαμε τις πινακίδες για Αυστρία. 6 χλμ πριν το Bolzano ακολουθήστε τη διασταύρωση για Cavalese. Από το σημείο αυτό σε 25 λεπτά θα είστε στο βουνό. Το οδικό δίκτυο ήταν σε άριστη κατάσταση με πολύ καλή σήμανση. Για τις μετακινήσεις μας νοικιάσαμε ένα πεζό 107 για 8 ημέρες από την easy-jet πακέτο με τα αεροπορικά εισιτήρια. Είχαμε κλείσει εισιτήρια 3 μήνες πριν όποτε δυο αεροπορικά εισιτήρια με επιστροφή και το αυτοκίνητο μας κόστισαν συνολικά μόνο 400 ευρώ. Τέλος η βενζίνη στην Ιταλία είναι λίγο πιο ακριβή από την Ελλάδα , τη περίοδο που πήγαμε είχε 1 ευρώ και κάτι.
  Μετακινήσεις

Το αυτοκίνητο είναι απαραίτητο για τις μετακινήσεις σας , εκτός και αν μείνετε στο Cavalese και σας ενδιαφέρει αποκλειστικά να κάνετε σκι. Από το Cavalese υπάρχει τελεφερίκ που σε μεταφέρει στο χιονοδρομικό κέντρο.
  Χρήμα

Οι τιμές σε διαμονή και φαγητό ήταν πάρα πολύ καλές και σίγουρα φτηνότερες απο πολλά χειμερινά θέρετρα στην Ελλάδα.
  Αφού φτάσετε

Μείναμε στο ξενοδοχείο Casa Riz στην περιοχή Castello που βρίσκεται πολύ κοντά στο Cavalese. Από τη διαμονή μας μείναμε πολύ ευχαριστημένοι , τα δωμάτια πολύ άνετα , με καταπληκτικό μπάνιο , ζεστά , με τηλεόραση και δωρεάν internet!. To πρωινό συμπεριλαμβανόνταν στην τιμή του δωματίου και ήταν πολύ πλούσιο και νόστιμο. Για όλα τα παραπάνω πληρώσαμε 60 ευρώ τη βραδιά το δίκλινο. Οι ιδιοκτήτες αν και δεν ήξεραν αγγλικά ήταν πολύ φιλικοί και πάντα πρόθυμοι να μας εξυπηρετήσουν.
  Φαγητό

Πολύ καλο φαγητό , σας προτείνω εκτός από τα κλασσικά ιταλικά πιάτα ( πίτσες και μακαρονάδες ) να δοκιμάσετε και την τοπική κουζίνα που περιλαμβάνει κρέατα και κυνήγια. Τα περισσότερα εστιατόρια βρίσκονται στο Cavalese. Εμείς φάγαμε στο «Εl Manarin» που είχε πίτσες , μακαρονάδες αλλά και νόστιμα ντόπια πιάτα. Πολυ ωραία ατμόσφαιρα , άψογο και πολύ προσωπικό αλλά και ωραίο φαγητό. Το καλύτερο που φάγαμε είναι μια τοπική εκδοχή της σούπας goolas. To Σάββατο θα πρέπει να κλείσετε τραπέζι γιατί μαζεύει πολύ κόσμο. Μία ακόμα καλή πιτσαρία –εστιατόριο είναι «La Salera» με φοβερές πίτσες αλλά και πολύ νόστιμο φιλέτο με μανιτάρια. Και στα δυο παραπάνω εστιατόρια πληρώσαμε 20 ευρώ το άτομο. Επίσης η περιοχή φημίζεται για το πολύ καλό κόκκινο κρασί αλλά και για τα μανιτάρια της ( θα δείτε πολλά πιάτα με μανιτάρια ) .
  Διασκέδαση

Η διασκέδαση ήταν σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς , είδαμε κάποια μπαράκια στο Cavalese χωρίς όμως να τα επισκεφτούμε. Γενικά επικρατούσε μια ήσυχη και οικογενειακή ατμόσφαιρα.
  Δραστηριότητες
  Ελεύθερος χρόνος

Φοβερές υποδομές για χειμερινά σπορ όπως το ski και το snowboard , καμμία σύγκριση με τα χιονοδρομικά της Ελλάδας. Το πιο κοντινό χιονοδρομικό στο Cavalese ήταν το Cermis που έχει πίστες συνολικού μήκους 40χλμ ( τα χιονοδρομικά της ευρύτερης περιοχής έχουν αθροιστικά πίστες μήκους 100 χλμ ). Από το Cavalese υπάρχει γρήγορο τελεφερίκ κλειστού τύπου που σε μεταφέρει απευθείας στις πίστες. Το πάσο μας κόστισε 36 ευρώ την ημέρα. 10 χλμ από το Cavalese θα βρείτε το χωριό Predazzo από το οποίο υπάρχει τελεφερίκ για το χιονοδρομικό κέντρο Latemar. To Latemar έχει πιο πολλές πίστες από το Cermis αλλά μικρότερου μήκους οπότε αντίστοιχα έχει περισσότερη φασαρία αλλά και χαβαλέ στις πίστες.
  Ψώνια

Υπάρχουν αρκετά μαγαζία με εξοπλισμό για σκι. Σας προτείνω τον «Gardener» στο Cavalese. Νοικιάσαμε εξοπλισμό για σκι comple με μόνο 15 ευρώ.
  Διαδρομές
  Εντός

Στο χιονοδρομικό Cermis υπάρχει μια φανταστική διαδρομή με σκι. Η διαδρομή λέγεται Via Del Bosco και προκειται για ένα χιονισμένο μονοπάτι μέσα σε δέντρα. Η διαδρομή είναι μήκους 5 χλμ. Το ξύλο από τα δέντρα της περιοχής χρησιμοποιείτε για να φτιάχνουν βιολιά. Επίσης για ποιο έμπειρους σκιέρ υπάρχει η κυκλική διαδρομή «Sellaronda» που έχει μήκος 40 χλμ.
  Εκτός

Υπάρχουν πολλές φημισμένες ιταλικές πόλεις που μπορείτε να επισκεφτείτε με το αυτοκίνητο αν έχετε αρκετό χρόνο στην διάθεση σας. Εκτός από το Μιλάνο το οποίο μπορείτε να επισκεφτείτε στην άφιξη σας ή στην αναχώρηση σας από την Ιταλία, εμείς πήγαμε στην Βερόνα και στην Βενετία. Η Βερόνα απέχει μόνο 2 ώρες και η Βενετία 2.5 ώρες. Ειδικά το ταξίδι στην Βενετία ήταν φανταστικό μέσα από κοιλάδες και λίμνες. Από το Cavalese κατευθηνθήκαμε στο χωριό Castello και στη συνέχεια στο χωριό Molina. Στη συνέχεια μέσα από την κοιλάδα ValFloriana ακολουθήσαμε τις ταμπέλες προς Trento. 5 xlm πριν το Τρέντο πήραμε την εθνική οδό προς Πάντοβα και ακολουθήσαμε τις πινακίδες για Βενετία. Στη Βενετία μπήκαμε μέσω της γέφυρας αλλά αναγκαστηκά αφήσαμε το αυτοκίνητο στο parking το οποίο ήταν αρκετά ακριβό (22.5 euro για μισή μέρα) .
  Τι να προσέξετε
Φροντίστε να έχετε φάει μέχρι τις 8 με 9 το βράδυ. Από τις 10 και μετά δεν κυκλοφορεί ψυχή και μπορεί να μείνετε νηστικοί.
  Εντυπώσεις
Μια φανταστική περιοχή που αξίζει να επισκεφτείτε ακόμα και αν δεν κάνετε σκι , μόνο και μόνο για να απολαύσετε το υπέροχο φυσικό τοπίο. Για όσους βέβαια τους αρέσουν τα χειμερινά σπορ , πιστεύω ότι η Val di Fiemme είναι ένας ιδανικός προορισμός.

Ήπειρος Χώρα
Προορισμός

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων     |     Ποιοι είμαστε     |     Επικοινώνησε μαζί μας     |     Όροι Χρήσης     |     TravelPlorer mobile