Αρχική σελίδα    |     Προσθήκη οδηγού    |     Κάλεσε φίλους    |     Γίνε μέλος    |     Διαφημιστείτε    |     Αναζήτηση Ξενοδοχείου

Όνομα χρήστη

Ήπειρος: Ευρώπη
Χώρα:     Ελλάδα
Νομός:    Ν. Δωδεκανήσου
Θες να προσθέσεις κάτι άλλο;
Γράψε την δικιά σου εμπειρία εδώ!
 Μοιράσου το

Κλίμα - Πότε να πάτε   Πρόγνωση καιρού
Προστέθηκε από: Aella, ηλικία 55 στις 06/10/2010
Δροσερό νησί!Πήγαμε μέσα Ιουλίου περίπου, όταν φυσούσε τα βράδια χρειαζόσουν μπουφανάκι ελαφρύ. Οι θάλασσες όμως όχι κρύες, όμορφα δροσερές!
  Τοποθεσία
Ανήκει στα Δωδεκάνησα αλλά μοιάζει με Κυκλαδονήσι. Βρίσκεται ανάμεσα στην Κω και την Αμοργό, μια πεταλούδα(λόγω σχήματος) στο Αιγαίο!
Προστέθηκε από: tasos77, ηλικία 41 στις 19/08/2009
Βρίσκεται στα Δωδεκάνησα με μόνιμο πληθυσμό κοντά στους 100 κατοίκους. Πρωτεύουσα και μεγαλύτερος οικισμός του νησιού είναι η Χώρα. Άλλοι σημαντικοί οικισμοί είναι το λιμάνι (Πέρα Γυαλός) και το Λιβάδι που στην ουσία όμως ενώνονται με την Χώρα.
  Πώς να φτάσετε   Χάρτης
Προστέθηκε από: Aella, ηλικία 55 στις 06/10/2010
Από το λιμάνι του Πειραιά με Blue Stars.Tο ταξίδι διήρκεσε 10 ώρες αλλά ταξιδεύεις πολύ άνετα πλέον. Φροντίστε αν πάτε σε υψηλή περίοδο να κλείσετε έγκαιρα εισητήρια ,ειδικά για το αυτοκίνητο και ειδικότερα για την επιστροφή.
Προστέθηκε από: tasos77, ηλικία 41 στις 19/08/2009
Με πλοίο από τον Πειραιά θα είστε στην Αστυπάλαια σε 10 με 12 ώρες. Το εισιτήριο μας κόστισε 30 ευρώ ενώ για το αμάξι πληρώσαμε 73 ευρώ. Αν βάριεστε το ταξίδι με το καράβι μπορείτε να πάμε και με αεροπλάνο με την Ολυμπιακή. Πρέπει όμως να κλείσετε τα εισιτήρια σας αρκετά νωρίς, εμείς ένα πριν δεν μπορέσαμε να βρούμε θέση.
  Μετακινήσεις
Προστέθηκε από: Aella, ηλικία 55 στις 06/10/2010
Εμείς χρησιμοποιήσαμε μόνο το ΙΧ μας αλλά το δίκτυο των δρόμων δεν είναι καλό. Για να φτάσεις στις πιο ωραίες παραλίες πρέπει να κάνεις πολλά χλμ. χωματόδρομου που σε πολλά σημεία είναι πάρα πολύ άσχημος! Εμείς πάθαμε ζημιά στο αυτοκίνητό μας.Αν ξαναπηγαίναμε σίγουρα θα νοικιάζαμε αυτοκίνητο. Όσοι γνώριζαν αυτό έκαναν, ακόμη κι αυτοί που είχαν το δικό τους ΙΧ. Φυσικά υπάρχει και λεωφορείο.Εμείς μέναμε στη Μαλτεζάνα και η διαδρομή μέχρι τη Χώρα (9 χλμ)μου φαινόταν εφιάλτης. Στενός, με αλλέπάλληλες στροφές, γκρεμός και θάλασσα, τη νύχτα κατασκότεινα γιατί δεν έχει και οικισμούς στην πορεία.
Προστέθηκε από: tasos77, ηλικία 41 στις 19/08/2009
Πρόκειται για ένα μεγάλο σε έκταση νησί και το αυτοκίνητο είναι απαραίτητο για να το γνωρίσετε. Το οδικό δίκτυο είναι σε καλή κατάσταση αν και σε πολλές παραλίες η πρόσβαση είναι από χωματόδρομο ( πας άνετα με συμβατικό αυτοκίνητο ). Βενζινάδικο υπάρχει στο νησί αλλά η τιμή της βενζίνης ήταν αρκετά τσιμπημένη σε σχέση με την Αθήνα. Αν δεν έχετε αυτοκίνητο μπορείτε να κινηθείτε με λεωφορείο ή καραβάκια. Τα καραβάκια ξεκινούσαν από το Πέρα Γυαλό στις 11 το πρωί και επέστρεφαν στις 6 το απόγευμα ( mini tour στις παραλίες του νησιού ) .
  Χρήμα
Προστέθηκε από: Aella, ηλικία 55 στις 06/10/2010
Υπάρχουν ΑΤΜ της Εμπορικής , πρακτορείο της Εθνικής και του Ταχ. Ταμιευτηρίου,όλα στον Πέρα Γυαλό.
Προστέθηκε από: tasos77, ηλικία 41 στις 19/08/2009
Αν ξεμείνετε από χρήματα υπάρχει ένα ATM της Εμπορικής στον Πέρα Γυαλό.
  Επικοινωνία
Όλες οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας είχαν πολύ καλό σήμα.
Προστέθηκε από: Aella, ηλικία 55 στις 06/10/2010
Το καλύτερο είναι να μείνεις στον Πέρα Γυαλό. Είσαι κάτω από τη Χώρα, πας και με τα πόδια αν αντέχεις την ανηφόρα, και είσαι μέσα σε όλα. Φαγητό,διασκέδαση, mini market, τράπεζες, καφέ. Θα βρείτε πολλά όμορφα δωμάτια με θέα την θάλασσα ή και την Χώρα με το Κάστρο και τους Μύλους της! Εμείς μείναμε στην Μαλτεζάνα, ή Ανάληψη, στα "studio Poseidon".Η ιδιοκτήτρια πάρα πολύ καλή, οι φοίνικες της αυλής έφταναν στα μπαλκόνι μας και στο βάθος η θάλασσα!!πολύ ήσυχα και πολύ όμορφα.
Προστέθηκε από: tasos77, ηλικία 41 στις 19/08/2009
Μείναμε στην Χώρα στο ξενοδοχείο «Καλλίχωρο». Η ακριβής του τοποθεσία ήταν στο κέντρο της Χώρας και πληρώσαμε 80 ευρώ το δίκλινο. Το δωμάτιο ήταν πολύ άνετο, πρόσφατα κατασκευασμένο, μπαλκόνι με θέα στο κάστρο, AC, και TV με Nova. Το πρωινό ήταν πολύ καλό και οι ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου ευγενικοί και πολύ εξυπηρετικοί.
  Φαγητό
Προστέθηκε από: Aella, ηλικία 55 στις 06/10/2010
Υπέροχο φαγητό όπου κι αν φάγαμε. Στη Χώρα στο Αγέρι, ακριβώς απέναντι από τους μύλους, φοβερή κακαβιά, καλαμαράκια,ντολμαδάκια με κρέας(πήραμε και για την Αθήνα). Στον Πέρα Γυαλό στην Ακτή, τεράστια και απίθανη Η μακαρονάδα του ψαρά, με απίστευτη θέα στη Χώρα και τραπέζια πάνω στα βράχια πάνω από την θάλασσα. Στην Μαλτεζάνα στην Αλμύρα, φρέσκα ψάρια και χταποδοκεφτέδες, στον Τάσο για ντόπια παϊδάκια στα κάρβουνα (δικά του) και στην Αστυφαγιά για τα υπέροχα υλικά στα καλομαγειρεμένα φαγητά του. Λουκουμάδες με μέλι και σουσάμι στην Χώρα, δίπλα στο Αγέρι. Εκεί και τα φοβερά πουγγιά, αλμυρά ή γλυκά. Πολύ καλές τιμές όπου κι αν φάγαμε με μικρές διαφορές.
Προστέθηκε από: tasos77, ηλικία 41 στις 19/08/2009
Είχαμε ακούσει ότι στην Αστυπάλαια βρίσκεις φρέσκο ψάρι πάμφθηνα. Όσες φορές φάγαμε ψάρι ήταν μεν φρέσκο αλλά όχι και πολύ φτηνό, τις τιμές θα τις χαρακτήριζα νορμάλ. Από όσες ταβέρνες δοκιμάσαμε μας άρεσε παραπάνω ο «Αστρόπελος» στο Λιβάδι και η «Λίντα» στα Καμινάκια. Υπάρχουν φυσικά και αρκετά φαστφουντάδικα για γρήγορο και φτηνό φαγητό.
  Διασκέδαση
Προστέθηκε από: Aella, ηλικία 55 στις 06/10/2010
Ωραία ατμόσφαιρα, κόσμος, ωραία μουσικούλα στο "Νότος" στη Χώρα. Επίσης πολύ ωραία ατμόσφαιρα κάτω από το φωτισμένο κάστρο στο μαρ "Κάστρο". Πανέμορφα εκεί και το απόγευμα γιατί έχει καταπληκτίκή θέα. Πολύ καλές οι τιμές σε όλα.
Προστέθηκε από: tasos77, ηλικία 41 στις 19/08/2009
Μπαράκια και καφετέριες θα βρείτε στην Χώρα, στον Πέρα Γυαλό και στο Λιβάδι. Οι τιμές στα ποτά ήταν εξαιρετικά καλές και το ποτό σπάνια ξεπερνούσε τα 3 ευρώ. Η πλειοψηφία των επισκεπτών στην Αστυπάλαια ήταν ζευγαράκια και οικογένειες.
  Παραλίες
Προστέθηκε από: Aella, ηλικία 55 στις 06/10/2010
Πρώτη και καλύτερη θεωρώ ότι είναι η Ψιλλή Άμμος. Άμμος σαν σιμιγδάλι, γαλάζια νερά και η μοναδική ξανθιά αμμουδιά του νησιού. Αγ. κων/νος με άμμο και βότσαλο, αρμυρίκια και ξαπλώστρες αν θέλεις. Με θέα στην Χώρα. Το Μπλε Λιμανάκι, μία αποκάλυψη δεξιά από την παραλία της Μαλτεζάνας. Πάρα πολύ μικρό όμως. Πλάκες, λίγο έξω από την Μαλτεζάνα, κατεβαίνεις, κλασικά, με τα πόδια κια πηδάς στην παραλία! αξ'ιζει όμως για το τοπίο και το απάνεμο της παραλίας. Καμινάκια!! πανέμορφη με χαλικάκι και στην άκρη με άμμο. Έχει και ξαπλώστρεςτης ταβέρνας από πάνω ( μας ζήτησαν και χρήματα παρ'όλο που πήραμε καφέδες). Θα καταλάβετε γιατί το σχολιάζω όταν φτάσετε. Απόκοσμη παραλία μετά από 40΄χωματόδρομου. Θα έπρεπε να είναι ευχαριστημένοι που έχουν και κόσμο γιατί μέχρι πρόσφατα ήταν η μοναδική ταβέρνα και όχι να χρεώνουν τιμές Αθήνας στις ξαπλώστρες.Πάντως έχει και τεράστια αρμυρίκια! Βάτσες, περίπου ίδια. Λιβάδι, κάτω από τη Χώρα, οργανωμένη με καφέ και εστιατόρια ακριβώς από πάνω. Τζανάκι, εξωτική ομορφιά αλλά κατεβαίνεις ένα σούπερ κατηφορικό κακοτράχαλο μονοπάτι που μετά πρέπει και να το ανέβεις. Γενικά δεν έχει παραλίες με άμμο αλλά κρυστάλλινα νερά παντού.
Προστέθηκε από: tasos77, ηλικία 41 στις 19/08/2009
Υπάρχουν πάρα πολλές παραλίες στο νησί και χρειάζεστε αρκετές μέρες για τις γυρίσετε όλες. Σε περίπτωση που φυσάει προτιμήστε τις παραλίες στην νότια πλευρά του νησιού που δεν σηκώνουν εύκολα κύμα. Εμείς επισκεφτήκαμε τις παρακάτω: 1) Πλάκες –κοντά στον Πέρα Γυαλό, μη οργανωμένη ενώ θα χρειαστεί να περπατήσετε γύρω στο 5λεπτο για να φτάσετε. Μια φανταστική παραλία μικρή παραλία με άμμο σε ένα κολπίσκο μέσα στα βράχια. 2) Καμινάκια – καλή παραλία , οργανωμένη με βότσαλο. 3) Βάτσες – μεγάλη παραλία με άμμο αλλά όχι οργανωμένη. 4) Αγιος Κωνσταντίνος – μέτρια παραλία αλλά με ξαπλώστρες και ομπρέλες.
  Ψώνια
Προστέθηκε από: Aella, ηλικία 55 στις 06/10/2010
Αγοράστε μέλι, εξαιρετικό θυμαρίσιο. Εμείς αγοράσαμε και ψάρια φρέσκα! τα οποία διατηρήσαμε στο ψυγείο του καραβιού στην επιστροφή μας.
Προστέθηκε από: tasos77, ηλικία 41 στις 19/08/2009
Για ότι χρειαστείτε θα βρείτε πάντα, υπάρχουν πολλά σούπερ-μάρκετ, φαρμακείο μέχρι και φωτογραφείο βρήκαμε.
Προστέθηκε από: Aella, ηλικία 55 στις 06/10/2010
Από τις πιο ωραίες χώρες που έχω δει η παλιά πόλη, κάτω από το Κάστρο με τα στενάκια της και τα αναστηλωμένα σπίτια.
Προστέθηκε από: tasos77, ηλικία 41 στις 19/08/2009
Το πιο γνωστό και σημαντικό αξιοθέατο του νησιού είναι το κάστρο στην κορυφή της Χώρας. Η είσοδος είναι δωρεάν και για να πάτε θα χρειαστεί να περπατήσετε 10 λεπτά από το κέντρο της Χώρας ( τοποθεσία ανεμόμυλοι ) . Επίσης στο κέντρο του νησιού υπάρχει μια λίμνη!! που δυστυχώς δεν προλάβαμε να επισκεφτούμε για να σας δώσω παραπάνω πληροφορίες. Τέλος υπάρχουν και κάποια σπήλαια που μπορείτε να επισκεφτείτε με καΐκι.
  Ρομαντισμός
Προστέθηκε από: Aella, ηλικία 55 στις 06/10/2010
Τοι πιο ρομαντικό σημείο θεωρώ το Κάστρο των Γκουερίνι στη δύση του ηλίου! Ανεβήκαμε δύο φορές, προσοχή κλέινει η πύλη στις 20.30. Κρέμεσαι στο Αιγαίο, ο αέρας να φυσάει και να μην χορταίνεις την θέα από τα παραθυράκια του και τις επάλξεις του!
  Τι να προσέξετε
Προσέξτε τους χωματόδρομους προς τις παραλίες και τις στροφές από τη Χώρα προς την Μαλτεζάνα!
Προστέθηκε από: tasos77, ηλικία 41 στις 19/08/2009
Αν σκοπεύετε να πάτε στην παραλία του «Αη-Γιάννη» τότε να το επιχειρήσετε μόνο με καραβάκι. Εμάς μας είπαν ότι μπορείς και με αυτοκίνητο αλλά όταν προσπαθήσαμε διαπιστώσαμε ότι ήταν σχεδόν ανέφικτο αφού έπρεπε να περπατήσουμε πάρα πολύ ώρα.
  Οικονομία
Προστέθηκε από: Aella, ηλικία 55 στις 06/10/2010
Γενικά στο νησί τίποτα δεν μας φάνηκε ακριβό. Τα δωμάτια από 40€ στις αρχές Ιουλίου που πήγαμε. Τρώγαμε πολύ καλά ΄και πληρώναμε από 33-42€. Το μόνο ακριβό ήταν τα εισητήρια, 284€ με αυτοκίνητο και επιστροφή.
  Μην χάσετε
Την θέα από το Κάστρο και τα στενάκια της παλιάς πόλης! Το να κάθεσαι για φαγητό ή γλυκό/καφέ, απέναντι από του μύλους στην πλατεία, στην Χώρα!!
  Θα ήθελα να έχει
Προστέθηκε από: Aella, ηλικία 55 στις 06/10/2010
Θα ήθελα τα πλοία να φθάνουν μία λογική ώρα και όχι στις 03.00 το πρωϊ ή τουλάχιστον να φεύγουν μία λογική ώρα και όχι στις 05.15 το πρωϊ. Χρεώνεσαι δύο διανυκτερεύσεις και όταν φθάνεις και όταν φεύγεις που στην ουσία είναι μισές! Τουλάχιστον το ένα δρομολόγιο να ήταν σε βολική ώρα. Χώρια που φθάνεις στο πουθενά, σε ένα λιμάνι που γύρω του δεν υπάρχει τίποτα, κανένας οικισμός, σκοτάδια και λόφοι.
  Εντυπώσεις
Ένα ήσυχο νησί, με ωραίους ρυθμούς, ευγενικούς και καλοσυνάτους κατοίκους(εμείς κάναμε και φίλους που τον Σεπτέμβριο μας κάλεσαν στο νησί για την βάπτιση του μωρού τους), με όμορφα τοπία και κρυστάλλινες θάλασσες. Θα ξαναπάμε!
Προστέθηκε από: tasos77, ηλικία 41 στις 19/08/2009
Περάσαμε πολύ ευχάριστα τις διακοπές μας στην Αστυπάλαια, αν και δεν ενθουσιαστήκαμε σας προτείνω να την επισκεφτείτε ειδικά αν την συνδυάσετε με κάποιο άλλο από τα πολλά όμορφα νησιά των Δωδεκανήσων.

Ήπειρος Χώρα
Προορισμός

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων     |     Ποιοι είμαστε     |     Επικοινώνησε μαζί μας     |     Όροι Χρήσης     |     TravelPlorer mobile