Αρχική σελίδα    |     Προσθήκη οδηγού    |     Κάλεσε φίλους    |     Γίνε μέλος    |     Διαφημιστείτε    |     Αναζήτηση Ξενοδοχείου

Όνομα χρήστη

Ήπειρος: Ευρώπη
Χώρα:     Ελλάδα
Νομός:    Ν. Καστοριάς
Θες να προσθέσεις κάτι άλλο;
Γράψε την δικιά σου εμπειρία εδώ!
 Μοιράσου το

Κλίμα - Πότε να πάτε   Πρόγνωση καιρού
Προστέθηκε από: peri, ηλικία 38 στις 29/09/2009
Βρεθήκαμε στο Νεστόριο τέλη Αυγούστου σαν μέρος μιας ευρύτερης εκδρομής στο Νομό Καστοριάς. Ιδανική εποχή για όσους δεν θέλουν την πολυκοσμία που προκαλεί κάθε χρόνο (τέλη Ιουλίου με αρχές Αυγούστου) η διοργάνωση του river party στην περιοχή. Ο μόνος φόβος που υπάρχει είναι αυτός κάποιας απογευματινής καταιγίδας…
  Τοποθεσία
Το Νεστόριο είναι ένα μεγάλο χωριό στο Νομό Καστοριάς, μόλις 30-40 λεπτά από την Καστοριά.
  Πώς να φτάσετε   Χάρτης     ΚΤΕΛ Καστοριάς
Προστέθηκε από: peri, ηλικία 38 στις 29/09/2009
Από την Καστοριά θα χρειαστείτε περίπου 30-40 λεπτά για να φτάσετε. Ο δρόμος είναι πολύ καλός και φαρδύς αλλά παραμένει επαρχιακός. Σε κάποια σημεία του περνάει μέσα από κατοικημένες περιοχές, οπότε θα πρέπει να ελαττώσετε ταχύτητα.
  Φαγητό
Προστέθηκε από: guest, ηλικία 51 στις 08/09/2012
ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ RIVER PARTY ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΚΑΝΤΙΝΑ ΜΕ ΤΑ ΚΛΑΣΙΚΑ "ΒΡΩΜΙΚΑ" ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΠΑΜΦΘΗΝΑ ΟΤΙ ΠΑΡΕΙΣ 1,5 ΕΥΡΩ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ
Προστέθηκε από: peri, ηλικία 38 στις 29/09/2009
Αν και δεν καθίσαμε για φαγητό στο Νεστόριο, οι επιλογές μας φάνηκαν λίγες και όχι κάτι το ιδιαίτερο. Οι περισσότερες ήταν γύρω στην πλατεία. Ένα ακόμα μέρος που είδαμε ήταν στο χώρο του river party, αλλά δεν καθίσαμε ούτε είδαμε κανέναν άλλο να κάθεται όταν βρεθήκαμε στο χώρο.
  Παραλίες
Προστέθηκε από: guest, ηλικία 51 στις 08/09/2012
ΣΕ ΕΝΑΝ ΟΡΕΙΝΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΟΤΑΜΙΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΠΑΡΑΛΙΑ ΑΛΙΑΚΜΩΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ ΚΑΙ ΒΟΥΤΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΑΧΟ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ RIVER PARTY
Προστέθηκε από: peri, ηλικία 38 στις 29/09/2009
Πριν επισκεφτούμε το Νεστόριο είχαμε ακούσει για το «Κάστρο» και ότι θα έπρεπε να το επισκεφτούμε. Φτάνοντας λοιπόν στο χωριό αρχίσαμε να ψάχνουμε για το Κάστρο. Πινακίδες δεν υπήρχαν πουθενά, οπότε καταφύγαμε στην παλιά και πλέον αξιόπιστη λύση του να ρωτήσουμε κάποιο ντόπιο. Πράγματι ρωτώντας φτάσαμε έξω από το Στρατιωτικό Νεκροταφείο του χωριού από όπου ξεκινούσε ένας στενός ανηφορικός δρόμος προς ένα μεγάλο ύψωμα, στην κορυφή του οποίου μπορούσαμε να δούμε μια μικρή εκκλησία αλλά όχι κάποιο κάστρο. Κάτι δεν πάει καλά σκεφτήκαμε αλλά ας ανεβούμε να δούμε. Φτάνοντας στην κορυφή, μας έπιασαν τα γέλια! Κάστρο δεν υπήρχε πουθενά, μόνο η μικρή εκκλησία που προανέφερα. Ούτε έστω κάποια ερείπια που να δικαιολογούν το χαρακτηρισμό της περιοχής ως Κάστρο! Δεν ξέρω, ίσως να είμαι άδικος και παλιότερα όντως να υπήρχε κάτι σαν κάστρο στην περιοχή, αλλά όταν ο σημερινός επισκέπτης ακούει «Κάστρο» περιμένει να δει κάτι που να μοιάζει με κάστρο, έστω χρησιμοποιώντας και λίγο τη φαντασία του. Αλλά εδώ μιλάμε ότι θα έπρεπε να δούμε ολόκληρο όνειρο!!! Το μόνο που μας έμενε να κάνουμε ήταν να απολαύσουμε την πραγματικά όμορφη θέα της γύρω περιοχής από ψηλά και να πάρουμε και πάλι το δρόμο προς το χωριό.
Το Νεστόριο είναι γνωστό στον περισσότερο κόσμο για το river party που γίνεται κάθε χρόνο το καλοκαίρι (τέλη Ιουλίου με αρχές Αυγούστου), σε ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο στις όχθες του Αλιάκμονα που διασχίζει την περιοχή. Για να βρούμε όμως το μέρος δυσκολευτήκαμε πολύ αφού οι πινακίδες που υπήρχαν ήταν μεν καλαίσθητες αλλά καθόλου διαφωτιστικές για τον επισκέπτη. Ήθελε πολύ παρατηρητικότητα για να δεις εν κινήσει μέσα από το αυτοκίνητο προς τα πού δείχνει το βέλος. Φτάνοντας ωστόσο στο χώρο, η ομορφιά του φυσικού τοπίου μας αποζημίωσε. Κατεβήκαμε με το αυτοκίνητο και παρκάραμε μέσα στο διαμορφωμένο χώρο που γίνονται οι εκδηλώσεις, δίπλα ακριβώς στο ποτάμι. Εκτός από εμάς υπήρχαν άλλα δύο αυτοκίνητα με ταξιδιώτες που θέλησαν να απολαύσουν το μοναδικό αυτό τοπίο μακριά από τη φασαρία του river party. Αυτό που δεν περιμέναμε να δούμε ήταν όλη αυτή η υποδομή που υπάρχει για τις ανάγκες του river party. Σκηνή για τις εκδηλώσεις, πολλοί βοηθητικοί χώροι, μέχρι και Ιατρείο, όλα πλήρως εναρμονισμένα με το γύρω περιβάλλον. Περπατώντας φτάσαμε στο ξύλινο τοξωτό γεφυράκι που διασχίζει το ποτάμι, ένα σημείο που προσφέρεται για όμορφες φωτογραφίες με φόντο τα γαλαζοπράσινα νερά του Αλιάκμονα. Μετά τις αναγκαίες φωτογραφίες αποφασίσαμε να περπατήσουμε για λίγο κατά μήκος του ποταμιού, εκμεταλλευόμενοι τη δροσιά που προσέφεραν τα πλατάνια στις όχθες. Σύντομα όμως γυρίσαμε καθώς το τοπίο δεν είχε κάτι άλλο να δείξει. Πραγματικά το πιο όμορφο σημείο του ποταμού είναι αυτό δίπλα στη σκηνή των εκδηλώσεων, με το τεχνητό πλάτωμα που κάνει το ποτάμι και το βράχο από τον οποίο βλέπουμε στην τηλεόραση να κάνουν τις βουτιές τους οι συμμετέχοντες στο party. Αν και όλοι μας φύγαμε με θετικές εντυπώσεις, κατά κοινή ομολογία δεν μας άρεσαν κάποιες παρεμβάσεις με τσιμέντο που έχουν γίνει στην κοίτη του ποταμού. Μάλλον έγιναν για να διευκολύνουν το party και να δημιουργήσουν ένα χώρο για βουτιές στους επισκέπτες, ωστόσο δεν παύει να είναι μια παρέμβαση η οποία θα μπορούσε να έχει γίνει με κάποιο πιο φιλικό τρόπο προς το περιβάλλον και όχι με τσιμέντο!!!
  Μην χάσετε
Προστέθηκε από: guest, ηλικία 51 στις 08/09/2012
ΜΙΑ ΒΟΥΤΙΑ ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΜΕΙΝΕΙ ΑΞΕΧΑΣΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΡΥΟ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΟΣΟ ΑΛΛΑ ΠΟΤΑΜΙΑ Π.Χ ΒΟΙΔΟΜΑΤΗΣ
  Θα ήθελα να έχει
Προστέθηκε από: peri, ηλικία 38 στις 29/09/2009
Πρώτα από όλα καλύτερη καθαριότητα στο χώρο του river party. Αν και πρέπει να έγινε καλή προσπάθεια, εντούτοις ακόμα έβλεπες κάτω καπάκια από τις μπύρες, ιδίως στο χώρο γύρω από τη σκηνή. Επίσης η σήμανση μέσα στο χωριό θέλει οπωσδήποτε βελτίωση. Όπως σας είπα, είναι μεν καλαίσθητη αλλά καθόλου πρακτική. Ψάχνεις να δεις που δείχνει το βέλος!
  Εντυπώσεις
Προστέθηκε από: guest, ηλικία 51 στις 08/09/2012
ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΡΟΜΕΡΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΠΑΡΟΤΙ ΔΕΝ ΕΜΟΙΑΖΑ ΜΕ ΕΦΟΡΙΑΚΟ Ο ΚΑΝΤΙΝΙΕΡΗΣ ΣΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΡΩΤΑ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

Ήπειρος Χώρα
Προορισμός

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων     |     Ποιοι είμαστε     |     Επικοινώνησε μαζί μας     |     Όροι Χρήσης     |     TravelPlorer mobile